Goticul în lupta cu demonul

Imagine
  Reporterul Ș tefan Ostafi intră în dialog cu poetul Cristian Bodnărescu, spre a merge pe urmele curentului got , de-a lungul istoriei. Vă invităm în acest articol să parcurgeţi întrebări din materialul propus de "Inspire Now", având aprox. 2 miliarde de căutări în motorul "Google".

Fata din stele


 


Sunt multi oameni,

Dar si mai multe morminte -

Galaxii împânzesc Universul

Dar stelele le populează.

Gândurile curg copleșitor,

Însă visele nelimitat.

 

Dacă  eu aș fi în trup sănătos

Iar tu nu ți l-ai fi părăsit,

Atunci am fi putut forma o ființă

În lumea Fizică.

Dar eu sunt bolnav,

Iar tu ești moartă...

Pe mine viermii mă pândesc

Iar la tine carnagiul a început.

Vom forma o Ființă

În altă Lume.

 

Iar dansul nostru

La balul vechi, de mai târziu

Va fi în lumea fizică.

Pașii noștri astre

Vor lumina.

 

 

Tu ai venit prea devreme,

Iar eu am auzit târziu chemarea.

Erai prea timidă să mă suni,

Iar eu niciodată nu aveam cu mine telefonul,

Pentru a putea răspunde.

Astfel nu ne-am găsit vreodată

Neputând auzi sunetul chemării.

Sunt mulți oameni,

Dar și mai multe morminte...


Cristian BODNĂRESCU

26-09-2013


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Goticul în lupta cu demonul

Trupa Konthrast și prietenii

Cristian Bodnărescu şi-a lansat cartea Amurgul Gol la TRM